Abonaments | Teatre

Los lunes al sol

de Fernando León de Aranoa i Ignacio del Moral

Divendres 6 de Març - 20:00h

Teatre Zorrilla

Entrades Comprar entrades

  • Amb descomptes
  • Espectacle dins els abonaments
Los lunes al sol - Teatre Zorrilla

Versió teatral de l’aclamada pel·lícula de León de Aranoa, que ens submergeix en un retrat tan colpidor com humà sobre l’impacte de l’atur i la pèrdua d’oportunitats en les vides de persones corrents.

Sobre l’escenari, la història agafa una nova dimensió: la proximitat amb els personatges, el pes dels silencis i la força dels gestos esdevenen encara més intensos. Santa, José, Lino i la resta del grup encarnen una generació que, tot i sentir-se abandonada, manté viu l’humor com a últim refugi i la dignitat com a arma.

Los lunes al sol és una experiència teatral commovedora, lúcida i profundament humana. L’obra revela la fragilitat de qui ha perdut gairebé tot, però també la sorprenent resistència de qui continua creient que la vida mereix ser viscuda malgrat els cops.

Olvídense de la película. La versión de Los lunes al sol, vuela sola…

Javier Vallejo, El País

Divendres 6 de Març - 20:00h

Durada: 1 h 40 min.

Guió original: Fernando León de Aranoa i Ignacio del Moral

Adaptació: Ignacio del Moral i Javier Hernández-Simón

Direcció: Javier Hernández-Simón

Il·luminació: Juan Gómez-Cornejo ( AAI) i Ion Aníbal ( AAI)

Escenografia: Ricardo S. Cuerda

Vestuari: Elda Noriega (AAPEE)

Música i so: Álvaro Renedo Cabeza

Cançó original “Consejos del mar”: Daniel Saiz

Ajudantia de direcció: Jon Ander Ribote

Fotografia: Sergio Parra

Interpretació: Marcial Álvarez, Mónica Asensio, Fernando Cayo, Fermi Herrero, Fernando Huesca, Lidia Navarro, César Sánchez, José Luis Torrijo

Veu en off: Pepa Pedroche

Idioma castellà

Entrades Comprar entrades

General
De 26 a 18€ (segons zona)
Descomptes
+
Espectacle inclòs a l’Abonament
2026
Espectacle inclòs a l’Abonament
A

Teatre Zorrilla

Carrer Canonge Baranera, 17
08911 BADALONA

Com arribar

Comparteix: