Festival Li-Chang

Benvinguts i benvingudes al 25è aniversari del Festival Internacional de Màgia de Badalona!

Celebrem un quart de segle del nostre festival, el qual va néixer i segueix sent un perpetu homenatge a Joan Fons i Jordana “Li-Chang” (1916-1998), el mag badaloní que va portar l’art de l’il·lusionisme arreu del món. El seu llegat brilla ara més que mai i ens recorda que la màgia permet inspirar, connectar i fer somiar.

El Memorial Li-Chang s’ha convertit, al llarg dels anys, en un referent de l’il·lusionisme. Ha acollit els millors mags i magues del món, ha donat vida a noves generacions i ha atorgat diversos reconeixements a trajectòries que han fet història en el món de la prestidigitació.

Tot això ha estat possible gràcies a l’esforç d’una organització que creu en la màgia com a llenguatge universal. Aquest 25è aniversari no serà una excepció. Mirem al passat amb orgull i encarem el futur amb il·lusió, sabent que encara ens esperen històries màgiques per descobrir.

Us convido a formar part d’aquesta gran i emocionant celebració.

Enric Magoo

Director Artístic del Festival